Början, igen.

Okej, det här blir andra gången jag försöker börja blogga.
Första gången orkade jag aldrig skriva, så det sket sig.

Iaf, har vart i härnosand i helgen.
Vi hälsade på Sören och Inga-Lisa, alltså Stefans mamma och pappa. De är ganska fina.. Men jag tycker inte så mycket om gamla människor. För mycket upprepningar och tjat. Sedan är det jävligt att vara vegetarian och äta hos gamlingar, som nu i helgen. Hon gjorde en gryta och hade i tre sorters kött i. Då blir man glad, speciellt om man är utsvulten :/ Aja, det är ju inte precis så att jag försvinner om jag äter lite mindre en dag xD
Annars har jag handlat julklappat och sovit.
Det kändes skönt att komma bort från Skellefteå ett tag, men jag har saknat en massa folk.
Så, nu blir det skola imorgon, borde egentligen hoppa i säng, för jag vet ju själv att motivationen till att stiga upp är som minst på måndagsmornar. Speciellt då jag inte har sovit.
Men, jag kommer säkert att se på film istället, som vanligt.

Imorgon blir det staden med Yster efter skolan, känns mysigt. Vi ska leta efter en julklapp åt mormor och sådär.
Sedan har jag bara ett par tre personer kvar att handla åt, vilket känns skönt eftersom att slantarna börja ta slut nu.

Åh, jag saknar en massa folk så mycket att jag inte ens vet vad jag ska göra, speciellt som jag vet att jag inte kommer att träffa dem på ett tag. Det känns bajs.
Sen så skulle jag och Maria gå och fika nästa vecka, men det sket sig, så det blir först efter jul. Det känns tråkigt eftersom jag inte träffat henne på någon månad.

Pepp på myspys i helgen.
Hoppas att det blir av något, saknar att träffa allt mysigt folk.
Pepp.

Aja, nu blir det sova eller film. Vi får se.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Charming man

Gillar du julen mer än nyår?

2007-12-10 @ 00:38:35
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0