Great xD

Ja, idag har väl varit en hyffsat trevlig dag.
Tycker som om att sitta på skolan och bara slöprata med folket i klassen.
Synd bara att jag har ett humör som tycker om att tränga sig på och förstöra.
Nej men jag har faktiskt varit glad större delen av dagen.
Gick på staden med Yster och handlade lite julklappar, hon bjöd tillbaka middagen som jag bjöd henne på förra veckan^^ Subway är mumma :)
Sen så vart jag trött och blev grinig, men det ordnar sig.

Imorgon ska jag vara med Salla, jag har saknat henne som fan.
Jag vet inte vad jag skulle göra om hon inte ville vara min bejb längre.

Typ alla mina planer har gått åt helvete, så det kommer säkert de jag har kvar också att göra..
Ja, jag vet att jag är negg.
Buy me a ticket to go and get away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0