Helgen

Okej, igår var det fest då.
Helt okej trevligt, pratade lite med människor som jag typ har varit rädd för innan, och jag insåg att de är helt okej endå :)
Jag var inte särskilt hel, men roligt hade jag^^
Lite senare så ville jag äta så jag drog med Ida, Anna och Stina till max. Tre andra som var på samma fest följde också med. Ante mötte upp på max så vi umgicks.
Sedan blev det tjafs med Matilda, men så kan det gå.
jag pallar faktiskt inte vara sur på henne.

Ikväll så blir det filmkväll då, det blir jävligt bra.
Och ante, den sjuka,underbara människan som inte ens ska vara med var och köpte cola och chips till oss så att vi ska ha något att knapra på.

Iaf, helgen var helt okej, inte så mycket vila som jag egentligen kanske behöver..
Men det är ju jullov snart så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0