Pepp!

Först vill jag säga att min tidsuppfattning är en aning sned.
Det var inte igår jag skulle umgås med Salla, det är idag.
Problemet är att jag just nu ofta inte vet vilken dag eller tid det är.
Men,men. Det ordnar sig.

Iaf så är jag glad idag, även fast morgonen började lite sämre.
Jag vaknade sisådär 20 över 8, och min första lektion började halv 9, så jag hann nog bli lite stressad innan jag äntligen var framme.
Men jag ska vara med Salla idag, och då är det svårt att få mig arg, den flickan gör mig så glad.

Jag är jättepepp på helg just nu :)
Fest på fredag, om jag hinner få tag på dricka iaf, men det blir förhoppnigsvis inget problem.
Och så ska mina två småflickor följa med, så det ska bli trevligt. Kul för Anna också att få testa vara med en gång istället för att bara prata med en mindre hel Lollo i fåånen xD
Lördag så ska jag nog ha filmkväll med Aom och Cia, vilket blir jättetrevligt^^

Till sist vill jag bara säga att jag älskar Ante jättemassor, jag saknar,saknar,saknar honom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0