Stress.

Idag har varit en bra dag.
Fram tills att jag kom på hur mycket jag måste göra, och hur lite tid jag har på mig.
Jag är överarbetad och jättestressad. Tack vare för lite sömn så klarar jag absolut ingen stress utan huvudvärk och gråt, vilket inte gör det hela så mycket bättre.
Jag längtar tills skolan är slut så jag slipper tänka på inlämningsuppgifter, prov och all sådan skit.
För snart orkar jag verkligen inget mer, det blir alldeles för jobbigt för mig.
Jag förstår inte hur jag orkade allt förut, eller jo, kanske endå. Jag hade inget annat liv. :/
Sen så måste jag ju hinna med att fixa alla julklappar, eller allt är ju köpt. Men det är många jag måste fixa med hemma, och jag har inte ens börjat med dem än.

Iaf, lite glad är jag endå.
För allt är kirrat inför imorgon, jag ska supa tills jag inte står längre.
Bara spriten räcker så xD Äh, Anna och Stina får inte smaka så mycket, de ska endå upp halv 9 på lördag för att spela volleyboll xD

Igår var jag med Salla och vi hade jättemys, vi pratade en massa, jag har saknat henne.
Och det är fint att vi kan prata om allt, det är alltid så mycket som jag kan sluta fundera över då jag har pratat med henne, för hon hjälper mig alltid komma fram till saker.
Efter att jag hade varit med Salla så for jag till CU (bajs) för att träffa Ante<3, men han den jäveln rollspelade så jag hann typ träffa han 20min, och jag var där i två timmar typ.
Men det var värt det iaf, för han är så fin och jag har saknat honom, så 20min är värt en hel massa faktiskt.
Och där fick jag ju träffa Ello också, det var jättefint, för henne var det aslänge sen jag träffade :/

Men nu måste jag fortsätta med pissplugget.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0