068. - Äntligen.

Äntligen funkar bloggen igen, har typ inte orkat att den inte har funkat xD

Iaf, idag är Lollo en glad flicka, även om inte riktigt allt gått hennes väg :)
För, idag så lyser solen, det är varmt och DET ÄR VÅR.
Jag är så glad så glad.


Kim kommer hem så ska vi gå ut och gå, det blir jättemysigt <3
Egentligen skulle jag, Aom och Cicci fara och träna, men Aom är sjuk så vi struntar i det.
Det känns bra, för vem vill vara inne och träna en sån här dag?

Jag och Cia har suttit ute och njutit av värmen varje rast, jag vill aldrig att det ska bli kallt igen.

Aja, nu ska jag byta lite kläder och så tror jag.
En massa pussar och kramar åt alla som känner att ni är värda det.
GURR :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0