069.

Sitter på skolan och har jättetråkigt just nu, vi ska analysera en låttext, och jag är som inte på humör.
Fast jag är inte sur eller ledsen faktiskt, bara lite sprallig och pratig.
Jag längtar tills gympan (hur ofta hör man mig säga det!?) Iaf, för då ska jag och Cia, säkert någon mer också ut på prommis i solen :D
Sen efter skolan ska jag följa med Matilda till ungdomsmottagningen, måste beställa tid till mig själv och så xD

Annars vet jag inte riktigt vad som ska hända idag, Aom vill att jag ska träna med henne, men jag vet inte riktigt.
Jag vill umgåååååååååååås.
Men Maria svarar inte på mitt sms, får typ ta och ringa henne ikväll :]
Och Isa vet jag inte när det faktiskt blir av att jag ska umgås med.
Men,men. Något hittar jag på.
Kim vill kanske förmodligen umgås med mig :]

Sen får vi se vad som händer i helgen, vi skulle festa. OCh peppen var stor.
Men, jag får typ inte tag på dricka och allting bara skiter sig.
Aja, på något sätt ska jag väl få en bra helg endå.. Förhoppningsvis.

Men nu slutar den här lektionen snart, hoppas jag.  Så jag ska väl skriva lite, men jag uppdaterar ikväll.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0