076.

Sitter på skolan nu, och jag är jätteglad. Lite småtrött, men annars fint :)
Igår var jag vaken lite för länge kanske, jag pratade med Ante i typ fyra timmar. Det var fint att prata utan att bråka, det var typ därför jag inte ville lägga på.
Då allt är bra gör du mig så jävla glad bästvännen.

Idag ska jag iaf umgås med Stina. Tar bussen in till staden direkt efter skolan, ska visst fixa något, men jag glömde fråga vad. Smart och sådant som jag är.
Men,men. Det ska bli fint endå, har typ gått och saknat henne i flera dagar nu ♥
Hon är min bejbii. punkt slut.

Annars så vet jag att min vecka kommer att bli finast.
Idag - Stina
Imorgon - Isa
Onsdag - Salla
Torsdag - ? Hör gärna av er om ni vill hitta på något <3
Fredag - Kim
Lördag - Finnträsk
Söndag - Finnträsk / ske-å


Just nu sitter jag som och väntar på att den här dryga engelskalektionen ska ta slut så jag får fara och träffa bejb.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, men det blir kanskekanske ett till inlägg sen endå xD

Puss och smek till alla som tar åt sig.



Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

jag är din bejbii

2008-04-12 @ 16:49:25
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0