080.

Igår var fint, som det alltid är då jag är men min Sallabejb :)
Vi for ut och gick, typ till moröhöjden och tillbaka, duktigtduktigt.
Jag är typ stolt. Jag har som saknat henne ordentligt massor <3

Idag så ska jag umgås med Matilda^^
Först ska hon följa med mig hem, så jag hinner städa xD
Sen ska vi springa omkring på staden ett tag, hon ska typ handla underkläder och så.
Efter det ska vi hem till mig igen och laga middag, stuvade makaroner, MUMMA.

Får se ifall jag hinner packa något ikväll, och duscha och sånt.
Annars får jag lov att göra det innan jag far till Kimgubben imorgon.
För jag kommer ju säkert att vara där typ halva natten som vanligt, men jag ska upp typ kl 8 på lördagmorgon, så då är det bäst om jag har packat xD

ÅH, jag är så jävla skolless nu att det inte är sant. Och det märks tyvärr litegrann på min frånvaro.
Jag måste ta och skärpa mig nu, men jag orkar typ inte. Skola är sämst.
Sen är jag less på människorna här, eller inte alla då men.
Det går ju typ hyffsat bra för mig, men roligt är det då inte.
Sen har jag typ 2prov och en uppvisning nästa vecka och en inlämningsuppgift till veckan efter det.
Och jag har som ingen tid alls att plugga.
Aja, får väl göra som jag alltid gör och hoppas att det går bra endå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0