083.

Egentligen infinner sig inte peppen någonstans. Men aja, skriva kan jag väl göra endå.
Borde plugga historia, men orkar helt seriöst inte. Jag kommer inte att få MVG i den kursen, fast både läraren och jag vet att jag kan.
Jag är för lat helt enkelt :/

Humöret åker då en ordentlig bergochdalbana just nu, vet inte riktigt vad som händer.
PMS kanske?
Igår längtade jag efter att blogga, visste precis vad jag skulle skriva om och så. Men såklart så var känslan borta innan jag kom hem.

Kom på att jag kanske borde berätta vad som hänt i helgen.
Kanske vore smart, ja.
Fredag:
Jag umgicks med Kim och Tina, vi var på cu ett tvärt och så. Det var fint :)

Lördag & Söndag:
Var i Stugan och tog det lugnt bara, det behövdes nog. Det var länge sen jag lät mig själv slappna av.

Men nu kom mamma  förbi och gjorde mig sur, så det lilla peppen jag hade försvann.
Skriver mer ikväll, blir förhoppnigsvis lite gladare sen. Stinabejbii kommer ju förbi <33

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

BEJBIIIII

2008-04-15 @ 10:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0