087.

Står på skolan, idag igen.
Fy vad jag är less.
Iaf så är veckans båda prov bortgjorda, och båda gick rätt okej :)
Det enda som är kvar att göra är den jävlasvenskauppg. till nästa onsdag, men den hinner jag kanske göra idag, om jag jobbar på den innan och efter teatern.

För vi ska på teater ikväll, vi ska se "den inbillade sjuke", ni vet, den med claes malmberg^^
Det ska bli roligt, Ante sa att den var bra och sådär, så det ska bli fint.

Annars så går väl livet både upp och ner just nu.
Blev jävligt besviken igår, men. Jag pallar som inte ta upp det med henne, orken räcker inte till.
Sen så är jag väl en typisk svensk som avskyr bråk.

Just nu skulle jag behöva en paus.
Eller, jo.
För egentligen så går nästan allt jättebra just nu, jag är gladare än någonsin, men jag är för trött och slut i kroppen för att orka vara glad och njuta av livet.

Aja, nu ska vi snart gå och äta lunch.
Åh vad jag längtar.

Kommentarer
Postat av: jessica

hejsan hoppas du får en kanon dag, titta gärna in på min blogg
och känn dej som hemma:)
puss pårej sötnos:)

2008-04-17 @ 10:19:01
URL: http://jessicasellgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0