092.

Sitter på dans&teater på skolan och tråkar, igen.
Vi har hål till klockan 12.35, och jag vet inte riktigt vad vi ska göra framtills dess. 
Det blir väl att sitta här och tråka till matilda tycker att vi ska gå och göra något annat xD

Annars så leker väl livet på som vanligt, Ante ringde mig igårkväll så jag blev happy.
För första gången på länge så fick jag somna till hans röst. Det var jättefint och det kändes bra i magen, sådär som det gör då man är glad. 
 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva,  men något blir det väl.
Funderar på att orka äta lite choklad, men det kändes jobbigt att böja sig så långt.
Förlåt matilda förresten för att jag ljög om dig igår för min mor.  Men det ordnar sig xD
Haha, kan förklara hur jag menar sen, orkar inte skriva det, men du får veta endå, för du läser väl, sen antar jag att du frågar.
Nej nu svamlar jag bara.
Nu tog jag mig en chokladbit ändå, och då insåg jag att jag nästan har slut. PANIK.

Nu verkar det här inlägget bara bli värre och värre..
Jag skyller det på Matilda, hon sitter därborta och ser så oskyldig ut, men egentligen her hon ut något ämne som gör mig förvirrad och konstig.
Fy på dig gumman, det är elakt att göra så.

Aja, nu orakar inte jag skriva mer just, just nu.
Men det blir väl någe mer sen.

Pusspusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Matilda

vad säger du, är du orakad?
HAHAHA "jag orakar inte skriva mer" HAHAH
oki nu får du berätta lite för mig..
och bjuda på klubbor och choklad...

2008-04-21 @ 12:13:24
URL: http://donotenter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0