097.

Skola igen, tråkigt, men vad fan. Har ju bl.a  Matildabejbii att umgås med, så det funkar :]
Är som glad endå, idag blir en bra dag^^
Ciagulle är tillbaka och får mig att le med sina jävligaste kommentarer,
annars idag så har jag fått veta att jag fick MVG på historiaprovet (jag hade bara ett halvt poäng från max på faktadelen), hoppas att det tog mig ett steg närmare det betyget.
Då skolan är slut så ska jag fara hem, sen kommer Anna så ska jag snacka bort några timmar med det mysbarnet.

Sen så är det ju snart helg, och jag är pepp som fan.
Först party på fredag
Sen hemmamys med Ante på lördag. Vi ska ta en lugn kväll, baka kladdkaka och se på film och så. Och en annan välbehövlig sak, vi ska inte ha igång telefonerna. Så vill ni mig något får ni se till att ringa på fredag eller tidigare på lördag, för lördagkväll kommer ni inte att få tag på mig.

Sen vet jag inte riktigt var jag ska skriva. Vill egentligen hem och lägga mig.

Åh, igår var det faktiskt en ganska fin dag också.
Först åkte jag och Matilda moppe, vi körde omkring och åkte till hamn, träffade Nadja och så.
Senare, typ vid 7-halv8 kom Kim förbi och stannade en stund.
Efter det skulle jag plugga, men det gick ju som det brukar.
Sist på kvällen hade jag och min moder en lång pratstund, men inget bråk den här gången faktiskt.

Aja, nu börjar lektionen snart, jag skriver väl mer sen.
Pussar!

Kommentarer
Postat av: Matilda

(L)(L)

2008-04-23 @ 13:12:45
URL: http://donotenter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0