100.

Blä, sitter i en datasal och väntar på att gympan ska börja, vi ska typ be att få spela pingis istället.
Jag är ju bäst på att vara med på riktiga gympan tycker jag ;P

Aja, annat som har hänt idag är att jag och cia äntligen har spelat upp våran grej på röst och rörelsen, jag sög och hon var asbra^^  Iaf, så hoppas jag att det inte sänkte mitt betyg.
Sen så ska vi visst hjälpa nå universitetsfolk att göra en film, och jag fick en av de lite större rollerna.
Det enda dåliga är att det är en roll som, hon är inte fjortis, men typ mer mot mainstream/fjortis hållet, alltså måste jag klä mig så xD  Men det blir fint endå, och jag är glad, med tanke på att det var både jag, Rocio, Ingrid och Jossan som sökte den. Fast på ett sätt så tycker jag typ att det är Rocio som skulle ha passat bäst, om man tänker på utseende iaf.
Äsch, strunt samma, jag är glad att jag fick den vilket som.

Sen idag så ska jag vara med Simon (ohappyday :D) men det blir först efter middagen, så för en gångs skull hinner jag städa utan att vara sönderstressad^^
Vi ska gå och fika,förhoppningsvis på Waynes, eller han ska fika och jag ska sociala, eftersom att jag nästan inte har några pengar och dom pengarna som jag har ska gå till alkohol :]

Imorgon blir det fest, hehehe^^
Men, eftersom Gulle är orolig så ska jag hålla mig frnå att bli så full att jag ligger på golvet och spyr.
Det blir nog fint endå, jag tycker om att vara socialfull faktiskt.
image27

Aja, nu börjar vi, pussar!

Kommentarer
Postat av: Jens

Haha, jag visste direkt då ni provseplade att du skulle få rollen, för du var den enda som typ fick in den rätta känslan :P

2008-04-25 @ 10:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0