103.

Är hemma nu.
Var på fest hos Matilda, men träffade Mamma och pappa, blev ledsen och for hem.
Enligt dem har jag "smakat någon klunk brännvin", inte ens så jag blivit onykter.
Att nästan en hel kvarting slunkit ner är ju en annan sak.
Jag tycker att jag är väldigt duktig på att skriva med tanke på att det är bara cirka en timme sen jag slutade dricka.
Iofs så är jag väldigt noggrann så att det inte ska bli fel.

Men nu ska jag se på film.
Haft en bra dag.
Men jag är ledsen nu.
Vill krama Ante längre, jag älskar honom.
Fick prata med Isa, tror att jag tror på henne.
NU ska jag se film eller sova.
Det här går inte som jag vill.
Aja, det ordnar  sig, även fast det inte alltid känns så.
Förlåt Matilda att jag for hem, men jag avskyr att vara ledsen.
Förlåtförlåtförlåt.
Men nu måsåte jag verkligen sluta skiva.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Matilda

det gör inget gumman

2008-04-27 @ 01:17:56
URL: http://donotenter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0