104.

Okej,  klockan är alltså halv 2 nu, imorgon är det skola, och här sitter jag, fruktansvärt klarvaken.

Jag har inte bloggat nu på någon dag så här är vad som har hänt:

Fredag
Jag var på fest hos gullunge, hade trevligt men sen så blev jag lite ledsen.
Iaf, så kommer nog allt att ordna sig, även fast moder nu är medveten om mitt drickande.

Lördag
Spelade in film i FEM timmar, var asless och ville bara ha ihjäl någon. Men,men. Det ordnar sig.
Träffade Ante då vi var klara för dagen, vi åt stuvade makaroner och såg film.♥

ASGAMMAL bild, jag vet, men jag saknar känslan vi hade då.
Duochjagmotvärlden duvet, litegrann som vi faktiskt nästan hade det nu i helgen.
image29


Söndag
Ante var här, slödag, vi har mest sett film och gjort inget alls.
Eller jag var iväg på friskis där en stund, lämnade Ante ensam här, men han klarade sig.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, kan inte skriva om planerna för i veckan eftersom jag inte riktigt vet hur de kommer att se ut.
Sen så har jag fakiskt inte en enda plan för tisdag, det känns inte ens nästan bra.

Kom just på att det kanske inte är så smart att sitta med Cola och choklad då jag måste försöka sova.
Min hjärna är emot mig just nu.

Borde försöka sova nu, men det kommer nog att sluta med bubbles.
Puss på er iaf. Massa pussar, för idag är Lollo glad, även fast ångesten sitter där långt inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0