108.

Idag är jag jätteglad, inte ens jobbiga prat med föräldrarna tar ner mig.
Jag är så förbannat högt uppe idag att ingen jävel får tag på mig.

Har dessutom fått pengar nu, så imorgon sätter jag in pengar på mobilen igen, fast bara 100kr, så det kommer inte att smsas mycket, jag är en snål fan xD

Iaf, idag har det varit filminspelning för hela slanten, alltså har jag gått omkring och sett ut typ såhär:

image30


Matilda har lekt fjortis som har sett ut like this:

image31 







Hon är en finis och jag gillar henne massor :)























Annars så har det väl inte hänt så mycket idag.
Eller jo! Det har nu bestämt att imorgon, valborgs, så kommer jag att befinna mig i staden, full tills klockan två på natten. Kommer förmodligen att vara ute och drälla, så ring om ni vill synas, jag är alltid pepp på att sociala :) Sen åker jag till stugan för att vara där tills typ just efter middagen på fredag.

Fredag blir det Isa, lördag blir det bröllop.
Så nu har ni min planering för det närmaste taget, men kommer som vanligt alltid att gå att få tag på på mobilen. 
Eller ja, kanske inte på bröllopet men xD

Aja, nu ska jag göra annat, skriver säkert mer ikväll någon gång <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0