152.

Dags att bloggelilogga litegrann kanske.

Går konstant omkring och funderar på hur jag ska göra med mitt hår.
Efter sommaren ska något göras, men jag vet fortfarande inte vad.
Ska jag klippa? Fortsätta spara långt?
Jag vill färga, men vet inte vilken färg. Funderar på rödbrunt hållet, men är inte säker.
Hjälp mig! :)

Annars så har min top model tid gått över eftersom jag nu har sett alla säsonger förutom första, som jag inte lyckats få tag på.
Så nu har jag på något konstig sätt lyckats gå vidare till något ännu värre, nämligen Desperate Housewifes.

Som ni märker har jag absolut inget alls att skriva om, men skriver bara för att det inte ska stå helt still här hur länge som helst.
Så nu ska jag fortsätta städa/stökaner och se lite Desperate.

Salla. Jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Matilda

ska du inte ha tvåfärgat igen, det är jättefint=D själv ska jag färga svart typ :]

2008-08-05 @ 10:54:31
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag älskar desperate!! Men jag har bara sett season 1& halva 2 typ.. Man vill inte se tv nu i sommar ju!



Åh snart får vi vår nya lgh!!

2008-08-08 @ 21:32:56
URL: http://silverpingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0