155.

Nu var det längesen jag skrev, igen.
Iaf, jag skrev ju att jag skulle försöka fota på förra festen, men det blev inget av.
Stina tog något kort, så jag stjäl två stycken av henne som jag lägger upp ;)
       

Iaf, fredagen var riktigt fin, även om jag fick en liten snefylla.
Men,men, det gick bra endå Albin satt och pratade med mig och så tills jag mådde bättre.
Jag och Stina hann vara både hos Tommy och hos Matilda, och det var fint på båda ställena. :)
Kom på att jag tog en bild, här är jag och Kajsa hos Matilda^^


Albin sov över här på fredagen, så på lördagen hjälpte han mig med bakning (som inte alls blev som det skulle xD)
Sen drog jag till finnträsk eftersom fader fyllde år på söndagen så vi skulle ha en massa främmande.
På söndagkväll kom jag tillbaka hit, och tog det bara lungt.

igår var jag med Albin på staden och tog hand om Linneas hund Otto. Det var rätt trevligt.

Snart, på typ två timmar eller så kommer Anna hit, vi ska laga lite mat och sådär, sen vid kl 6 så kommer Nina, så ska vi se mumienfilmerna eftersom vi ska gå och se 3an på bio imorgon. Myspys^^


Jag är endå rätt peppad nu, även om det går neråt lite då och då.
Vissa saker är fortfarande jobbiga, och jag saknar Salla mer och mer hela tiden.
Det finns så mycket att säga som hon inte vet. Om du skulle läsa det här bejbii, så kan du väl ringa någon dag?
 Länge sen, men fortfarande viktigt.

Men nu ska det städas litegrann så vi ryms här ikväll, puss på alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0