159.

Ibland suger allt rätt hårt.

Aja, hoppas att kvällen fixar sig så vi kan gå på bio iaf.
Annars lägger jag mig seriöst ner och dör. Jag orkar inte vara ensam.
men även om vi går på bio så är ju det den tidiga föreställningen, så då är jag endå hemma typ 9, vad gör man då tills kl 6 på morgonen då jag somnar?
Peppar endå skola litegrann, bara för då somnar jag tidigare. Då blir det inte lika långa nätter.

Äh, borde inte klaga mer. Allt är väl rätt bra sådär.
Det var mysigt att få prata med Anna igår, det saknas rätt ofta.
Aja, nu måste jag se mumien 1 om jag ska hinna det innan bion. (om det nu blir någon bio.)

Ursäkta min klagighet, ska försöka bättra mig senare.

Bara en vecka kvar tills dom här människorna (+ en massa andra) träffas varje dag igen xD

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, den var ganska fin faktiskt men vi ska tapetsera om sovrummet.

Vi flyyter in 1september så det är snart å jag har inte packat en pinal än!!



Hur är det med dig då?



2008-08-13 @ 21:21:45
URL: http://silverpingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0