164.

Imorgon börjar skolan, och jag peppar inte xD
Iaf, idag har varit en hyffsat bra dag, trots saker, men jag är typ happy.
Abbe kom och väckte mig typ kl 10, han slänger upp dörren och säger typ "Sover du fortfarande!?"
Haha, jag blev inte riktigt happy, men det var endå rikigt fint. Speciellt eftersom att isa avbokade, igen.
så då hade jag endå något att göra under dagen:)

Det har hänt rätt mycket idag, men jag orkar inte skriva så mycket mer, för nu ska jag slänga igång lite avslappning och försöka bli trött xD
Jo förresten, min älsklingssallabejbii ringde idag, jag blev huuuuur glad som helst. Jag hoppas att allt blir bättre därborta gumman <3
Och Cia ringde också, hon ska gå teater endå!:D Eller iaf i början, sen ska hon typ testa Op en vecka eller så, sen får vi se. Men då får jag iaf träffa henne, har inte träffats något under sommaren.

Men nu blir det sängen, puss på er älsklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0