166.

Känner att jag har varit hyffsat dålig på att skriva sista dagarna, och jag har varit jättedålig på att lägga upp bilder xD
Men det är för att kameran inte hänger med så ofta nuförtiden:]

Egentligen skulle kvällen ha spenderats med Matilda och kladdkakebakning inför morgondagens inspark med ettorna, men brist på margarin och ork så gjorde att det blev en hemmakväll istället, det känns typ endå bra, jag är så jävla slut nu av någon anledning.

Men,men. Skriver nog imorgon igen, ett till meningslöst inlägg xD










Känner mig skadeglad och så idag. Och jag gillar det:]



 


Kommentarer
Postat av: Victoria

Jodå, det var väldigt trevligt. Träffade några klasskompisar som jag inte träffat mycket alls i sommar.



Har skolan börjat om för dig nu?

2008-08-22 @ 12:37:42
URL: http://stjarnstund.blogg.se/
Postat av: Victoria

Snart är det novemberlov.. du får tänka så! Så kanske det känns bättre :) Vad är det du går för linje?



Det var en jättebra konsert! Se honom nästa turne :)

2008-08-24 @ 14:03:52
URL: http://stjarnstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0