168.

Nu blir det ett inlägg, sitter på skolan och tråkar, vi hade tänkt lägga oss i mysrummet och sova bort den här alldeles för långa lunchen.  Den börjar alltså 10 över 11, och slutar inte föränn 20 i 1. Bajs.
iaf, då vi kom till mys så sitter det en massa småettor där. Aja, då blidde det datorn istället xD

Hade tänkt att det här inlägget skulle vara långt och fint och med en fin bild på mig och min nya älsklingströja(som förövrigt inte ens är min utan albins), men den bilden slänger jag väl upp då jag kommer hem.
Innan jag springer till bibblan, om jag orkar vill säga-
Egentligen orkar jag varken staden eller bibblan idag, vill antingen bara ligga hemma eller umgås med någon bra.
Men böcker måste tillbaka:(

Sen så är det ännu en sån där jobbig dag idag. Tänkte för mycket igår, det följde med idag. Menmen, det går nog över.

Har inte så mycket annat att klaga på eftersom jag endå är rätt happy.
Grattis till Stina förresten, jag vet att det var igår, men jag orkade verkligen inte blogga.
Vi hade planerat en jättefin överraskningsfest för henne i lördags, och det blev asbra.
Jag älskar dig hun<3

Nu ska jag gå till mys och kolla om det är ledigt, nivet soooova:)
Pussar på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0