173.

Åh, allt jag tänker på nu är pengar, eller rättare sagt,
Frånvaron av pengar.
Jag har inga pengar alls, och jag behöver så mycket nytt.

Jag behöver:
Nya byxor (har bara ett par, äger annars bara kjolar som jag just nu inte orkar ha.)
Nya tjocktröjor (äger bara svarta tråkiga)
Nya skor
Nytt smink
Ny parfym

Ny mobil (den jag har just nu är tejpad för att ens hålla ihop)
Nya linnen/ t-shirts
Nya underkläder
Nya sockar


Och utöver allt det här vill jag ju gärna ha råd att leva också.
Alltså, bio, fika, alkohol m.m

Jobbigt värre xD
Men nu ska jag försöka ta tag i mig själv och göra den förbannade engelskaläxan:)

Kommentarer
Postat av: Matilda

känner mig som du:):)

2008-08-27 @ 20:20:18
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0