175.

Äntligen fredag=)=)
Ikväll blir det kåge, ska supa med albin och annat kågefolk, jag peppar typ^^
Har sprungit omkring som en galning och försökt hinna med allt, och hitta några kläder, det slutade med att min älskade syster kom och räddade mig:) Hon lånade ut en tröja och gav mig även pengar till groggvirke:)
Hon är min favoritbejbii.

Mamma står och lagar mat så snart ska jag ochd äta, sen ska jag ut med müsli en snabbsväng, efter det bär det av.
Så ikväll blir det inga mera blogginlägg:)

Det blev visst müsli först, hon siotter och gnäller xD
Aja, pussar på er!


Kommentarer
Postat av: Matilda

ååå vad jag är avis på dig=(

ha så jättekul ikväll<3

2008-08-29 @ 20:04:06
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0