I feel too restless to unwind

Rastlösheten börjar tära på mig och fortfarande är inget bestämt.
Eller jag valde att umgås med Isa och dom, men där är inget bestämt, inte vars vi ska vara eller något. Jag vet inte ens vilka jag ska vara med. Och nu skulle jag bra gärna vilja sätta igång.
Har egentligen inte så mycket att säga, dagen har varit rätt härlig, sov länge och sen dess har jag gjort ingenting.
Sov rätt länge också. Hoppas därför att det inte kommer att bli som igår, att jag halvsomnar direkt alkoholen slår till.
Jag hoppas att jag kan vara pigg och lycklig ikväll, känns mer passande med tanke på folket.
Igår var trött och lycklig lika bra, det var en sån kväll. Har en känsla av att ikväll inte kommer att bli det.
Aja, bara vi kan komma igång någon gång så ska nog allt bli bra.
Jag är peppad och rastlös, nu vill jag ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0