I keep running around and all I want is to lay motionless

Jag peppar helt seriöst sängen nu på direkten.
Kom hem för typ en timme sen, sen dess har jag läst lite bloggar och sovit.
Skulle plugga men jag orkar fanimig inte.
Om jag lägger mig nu så kanske jag orkar imorgon, eller ja, jag måste orka imorgon.
Så nu ska jag ta bort sminket och sen ska jag lägga mig och sova lääääänge.
Puss på er allihopa:)



Det är förresten fan inte lätt.
Jag förstår inte vars gränserna går.
Jag skiljer inte på en sån gång då jag egentligen borde säga nej
och en sån gång då alla hade sagt ja.
Jag vet inte när det passar att prioritera mig
och när jag borde prioritera andra.
Jag vet inte hur jag ska göra för att sluta leva såhär.
Så jag funderar på att fortsätta tills det tar stopp.
I keep running around and all I want is to lay motionless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0