Jag sätter mig längst bak dit inte elden hunnit än

Som vanligt då vi har engelska så hamnar jag här.
Orkar inte riktigt med mitt engelskatal även om jag bara har den här lektionen och en till på mig.
Det kommer att bli fail, men vadfan.
Annars  så är jag lite småpeppad på idag. Sov tills klockan 9, härligt och välbehövligt så det var najs.
Ananrs så har vi varit på västerbottensteatern och kikat lite på ljus och så. Hämtade Cia med cykeln och cyklade i snöslasket så lite motion har jag fått också hehe.
Ikväll åker jag till träsket så det kommer att stå stilla här i ett par dagar.
Hinner kanske tvärslänga in något mellan staden och att vi åker men det är inte riktigt säkert.
Aja, har ändå inte så mycket intressant att skriva tror jag.

Nu ska jag försöka skriva lite den lilla kvarten som är kvar på lektionen.
Ha det bra babys, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0