Just another day

Sitter här på engelskan igen, eller engelskan har inte börjat än, det är typ 5 min kvar, så det är rätt härligt.
Hade nyss kultur- och idéhistoria, läxfärhör som gick åt helvete.
Har även haft utvecklingssamtal, som gick bra. Var asnervös innan för jag trodde att jag hade sänkt mig i allt, men det visade sig att det typ bara var matten som har gått sämre.
Idag är jag trött som fan, men happy iaf. Mår typ fortfarande halvilla efter igår, men det ska nog gå över tillslut.

Fick också världens finaste sms av Isa då jag satt på förra lektionen, så jag blev jätteglad och lite mer peppad.
Hon är nog en av dom bästa som jag någonsin har träffat. Jag är så glad att jag har henne.

Ikväll ska jag bara städa och sen plugga. Mest psykologi, har ett fördjupningsarbete som jag inte kommit långt alls på som ska in imorgon, och mitt betyg beror som på hur det går på det arbetet.
Så det blir min kväll. Men aja, det kan väl behövas såna kvällar också.

Nu ska jag nog börja jobba så jag slipper göra det här hemma också.
Puss på er mina älsklngar.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag blev tokpeppad på att fara o kolla på luciatåget på a-torp :) Vilken tid är det för ni som går där? :) Visst är det i aulan?

2008-12-04 @ 12:29:05
URL: http://stjarnstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0