När dimman skingras och allt bara känns rätt

Förlåt för dålig uppdatering, igen.
Kan bara skylla på att jag är trött och lat, sorry.

Iaf, tog inga bilder i lördags, och jag sitter på skolan, så det här kommer att bli ett långt inlägg utan bilder, tråk, jag vet.
Men lördagskvällen var också riktigt bra.
Den började segt och så, vi tog oss inte till något ställe att vara på föränn typ halv 11.
Vi var i grillstugan på a-torp, först var det ändå rätt mycket folk där, men sen for dom och vi hade ruskigt trevligt.
Jag, Isa, Johannes och Toni satt och pratade, drack öl och lyssnade på musik vid elden. Asnajs.
Där vid halv 2-2 dök vi upp på max och var där ett tag, Pååli kom med lite folk så vi var med dom.
Sen där vid halv 4 började hemfärden, jag och Pååli skrattade rätt mycket och jag var glad.
Hela kvällen förde med sig en såndär lyckokänsla inuti och jag är så himla glad att jag har er.

Tänkte hinna skriva om söndagen också men jag måste börja gå nu.
Det kommer nästa gång jag har tid.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0