Så jag kan fortsätta skrika till sista sekund.

Sitter i D&T och gör som vanligt ingenting. 
Kl 12 ska jag till kuratorn, vet typ inte varför egentligen, men har fått höra att han är bra och det kanske skulle vara fint att prata med någon. Jag är livrädd men ska testa iaf.
Jag minns hur mitt sista försök att prata med någon gick så jag känner väl inte peppen sådär jättemycket.
Men, jag får väl se hur det går. Förhoppningsvis går det bra så att jag kan vara glad att jag gick dit.
Annars så behöver jag ju bara inte gå dit igen.
Så hursomhelst ska nog allt ordna sig.

Efter skolan så ska jag fika med Simon, det känns bra, var aslängesen nu faktiskt.
Haha vet inte om vi har bestämt fika egentligen, men det brukar bli så, och han verkar också rätt inställd på det.
Funderar på ifall jag ska vara snål och dricka kaffe idag med, eller om jag ska unna mig en latte, det var rätt längesen jag gjorde det.
Vi får se.

Den här veckan kommer inte att bli sådär jätterolig har jag en känsla av.
Massvis med plugg, och då menar jag MASSVIS.
Aja, nu ska jag tvärfixa lite saker innan jag går iväg mot nya äventyr.
Puss på er babys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0