Sen en tid tillbaka har jag varit trött

Kikade på dansarnas intro till dundercupen nyss.
Rast nu.
Teater snart.

Sen ska jag hem och skriva klart den där förbannade svenskasaken som inte alls vill att jag ska vara lycklig och ha ett bra svenskabetyg. Jag har skrivit det mesta, eller iaf typ hälften av det jag ska skriva. Det blir nog typ en sida då det är klart.
Andra folk har fått det till 2-3 sidor och jag fattar inte.
BLÄ.

Men jag är lycklig iaf:) Fick tillbaka mitt matteprov och kommentaren på mitt engelskatal, happyface med stort H där.
Aja, skriver förmodligen mer ikväll
Puss på världen!

Kommentarer
Postat av: matilda

VADÅ INTE BRA BETYG I SVENSKA. DÖ............... :(:(:(:(:(:(:(:(

2008-12-18 @ 17:52:23
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0