Stackars hon som aldrig fryser

Sitter på engelskan nu och jag håller fan på att somna.
Jag mår tokilla och kroppen känns bajs.
Annars mår jag faktiskt bra, dagen hittills har varit fin, kom till skolan och fick veta att vi inte hade någon svenska så jag och Cia har mest drivit omkring, druckit kaffe, spelat kort och pratat. Mysig början på veckan måste jag medge.
Idag ska jag och Isa gå på staden och leta julklappar. Bra sällskap men jag orkar egentligen springa på staden. Jag känner mig som då man är sådär waaaay för full och helst bara vill sova, spy och springa omkring på samma gång.
Annars har jag inte så mycket att skriva, borde nog jobba med engelskajobbet, men jag pallar fan inte.
Idag är en såndär dag då jag funderar alldeles för mycket, men det blir endå inte sådär jättenegativa tankar som det brukar bli. Det är en konstig värld vi lever i, som sagt, men jag är en sån människa som nog inte skulle passa in i någon vacker och lycklig värld. Helt enkelt för jag är ett barn av vår tid. Penagalen och stressad.
Aja nu ska jag inte skriva ner mer av mina funderingar.
Puss på er, jag uppdaterar ikväll om internet har börjat funka, annars blir det nästa gång jag  får tag på en dator och har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0