The reasons all have run away, but the feeling never did

Har inte så mycket att säga förutom att humöret är bra mycket bättre nu än tidigare.
Psykologin är klar och jag är sådär halvnöjd. Hoppas att den fixar mitt betyg bara.
Snart ska jag springa upp och hämta min morgonrock som hänger i hallen, sen blir det nog att se lite scrubs innan sängen väntar. Eller så blir det sängen direkt, jag är så jävla trött xD


Haha ibland älskar jag min lillasyster må jag säga<3
"dom får väl snacka hur mycket skit om mig som dom vill, jag fattar ju ändå ingenting!"

Aja, har inte så mycket att säga nu tror jag, eller egentligen har jag hur mycket som helst som bara väntar på att få komma ut, men inget som passar blogg om man säger så:)
I varjefall så har jag sovmorgon imorgon, men jag tror tyvärr att jag ska vara på västerbottensteatern då jag börjar. Kändes jävligt drygt att ta sig dit i kylan och slasket.
Menmen, det ordnar sig.
Nu ska jag fixa litegrann sen sängen, oja!
Puss på er gullefjun♥

Kommentarer
Postat av: Cicci

meh !

2008-12-05 @ 18:07:28
URL: http://ciccccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0