Yeah, don’t destroy yourself like those cowards do

Jag känner att jag inte riktigt har hunnit med bloggen idag.
Jag var med Simon från kl 4 och jag kom hem där vid halv 9 tiden. Det var jättefint och jag har faktiskt saknat den pojken.
Efter jag kom hem så har jag bara ätit middag och gjort plugg, jag har tonvis så jag har mycket kvar. Tänkte bara tvärskriva och visa att jag lever.
Det gick bra kos kuratorn också, han var fin:)

Äh, back to pluggning nu!
Puss på er♥



Pluggfrisyr och bokfan.
Mycket egobilder nu, men det får ni ta=)

Kommentarer
Postat av: lalalalarsan

Det gör inget för du är söt!



/En som ofta läser men ytterst sällan kommenterar ^^

2008-12-09 @ 08:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0