023.

Var i Finnsträsk i helgen, myspys.
Har bakat, lagat middag, spelat skippo, spelat yatzi, sett tv och läst.
Och såklart umgåtts med gamlingarna <3

Annars så är jag inte så pepp på livet just nu.
Detta kommer att fortsätta tills jag och Ante har pratat, så jag inte behöver gå omkring och vara konstant orolig.
För just nu är irritationen och ledsenheten ett faktum.
Ska förhoppningsvis dit nu på torsdag, fast det känns som en evighet tills dit.
Hoppas att vi kan prata ut då, jag hatar att må såhär.
Jag hatar att sakna hans röst men veta att jag kommer att må så fruktansvärt dåligt då vi väl har pratat.

Jag hatar att såfort allt går bra så händer det alltid någonting dåligt.


Nu blev det här ett deppinlägg, jag som inte skulle skriva sånt i den här bloggen.
Men, humöret färgar väl av sig.

Nu ska jag försöka göra något annat, inte tänka så mycket.
För jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0