025.

Sitter på skolan, igen. Orkar inte vara här egentligen, men man måste väl.
Lära sig något, ni vet. Eller så inte.
Pratade med Adam en stund idag, det var fint, han har lika dålig humor som jag.

Sen så väntar jag fortfarande på att Matilda ska kirra inlägg. PUNKT PUNKT PUNKT.

Egentligen har jag engelska nu, men är hon så dum att hon säger att vi ska sitta vid nå skitprogram på datorn, utan att ens vara här att titta till oss, då får hon skylla sig själv.

Hoppas fortfarande att det blir Ante på torsdag, kan som inte släppa tanken på det här.
Även om jag tror att det kommer att funka nu så betyder inte det att jag inte är orolig.
För det är jag.
Det är så jävla mycket kvar som vi måste prata om innan något i våran relation kan funger, vare sig det är kärleks eller vänskaps.

Ska ringa till bästaste Tomas ikväll, behöver kolla om han kan hjälpa oss med helgen.
Måste också kolla om han kan komma förbi och hjälpa mig med dator och sådant.
Ska nog låna böcker av honom också.
Han är bäst, faktiskt.
Då jag tänker efter.. Så har han på sätt och vis räddat livet på mig, då jag gick i 8an.
Tack Tomas, du är världens bästa kusin.


Känner press inför svenskaredovisningen på onsdag. Har inte kommit någonvart, men jag måste vara bra, för att höja mitt betyg lite extra. Fan att betyg ska kännas så viktigt för mig.

Nu orkar jag inte skriva mer, men eftersom jag är lite smått beroende av att blogga så kommer det förmodligen mer ikväll. Speciellt som jag inte ska göra något. :/

Aja, kram!

Detta skrevs alltså tidigare idag, men lägger upp det nu, för skolans datorer laggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0