028.

Nu är det bestämt, jag ska till Ante på torsdag, det första jag ska göra på aslänge.
Det känns som bra, tror jag. Men det känns som att det kommer att bli en tryckt stämning. Iaf, tills vi har pratat litegrann.

Sen på fredag blir det myskväll med småbrudarna. Anna och Stina alltså ;P
Det blir askalas tror jag nog. Bara jag hinner ta mig upp litegrann innan, så jag inte är såhär depp.
Lördag blir det kanske finnträsk igen, det känns som härligt på något sätt endå.

Måste hitta saker att göra nästa vecka, pallar inte ha en sånhär jävla hemmavecka. Det blir alledels för mycket tid till att tänka då.

Idag var det någon kille på studiebesök till våran klass, det var endå härligt. För vi vart som lite mer sammansvetsade, som vi var tidigare. Men det slutade såklart direkt han for.

Aja, nu borde jag verkligen göra klart svenskan, men det blir nog ett top model avsnitt först.
Haha, puss.!


På teatern:
Är kvinnan en fin varelse utan problem?
Ja, men bara om de är nyköpta.

Kommentarer
Postat av: M

HEHE här kommer då min kommentar, ja känenr att vi måste kommentera mera.. aja, ja de va synd att han inte började i våran klass=/
HAHAH nämen det där va klockrent " bara om dom är nyinköpta" HAHAHAHA ..... mm :] lollos skratt: hi hi hi hi hi hiihihih

2008-02-06 @ 19:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0