029

Känner idag att jag inte har orken till att skriva.
Jag vill, men det kommer lixom inga ord.
Dagen idag har varit väldigt upp och ner.
Det bästa under dagen var nog gympan med Cia, våra samtal blir alltis intressanta.
Jag är som glad att vi blev vänner.

Sen så börjar vi faktiskt komma någonvart med teaterproduktionen, så det känns askalas.
Måste bara komma ihåg kläder till imorgon, fast det känns opepp.
Svenskaredovisningen gick endå bättre än vad jag trodde. Fick till och med veta hur det gick i slutet av lektionen VG+/MVG- , men närmare MVG, så jag blev nöjd^^ Måste lära mig att prata lite långsammare bara. 

Äsch, nu vart det här ett svamligt inlägg.
Men det beror nog på humöret :P
Nu ska jag... Göra något annat. Jag säger städa,men är inte så säker på att jag kommer att lyckas.
Aja, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0