031. - Happy

Vet att jag nyss skrev, men jag måste bara få fast känslan jag har nu, så att jag, nästa gång jag har en depperiod kan läsa det här, och förhoppningsvis förstå att det finns såna där dagar, då man bara vill le.

Som idag :)

Hyffsat trevlig skoldag.
Ante och jag är vänner igen, på riktigt.
Jag och Stina har planerat världens mysigaste kväll imorgon.
Isa har hört av sig. Kom ner efter tandborstning, och ser då att hon har skrivit att hon saknar mig. Det låter kanske inte så stort, men för mig är det det. För jag saknar henne som attan.

Så just nu känner jag mig bara sådär glad, alla problem är skjutna åt sidan, just för stunden ska jag bara njuta av att ibland så går saker faktiskt bra för mig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0