032.

Bloggen är påväg att göras om, men brist på tid, lust och inspiration gör att det kommer att bli litegrann i taget.

Iaf, nu kommer vad som hänt i helgen:

Fredag
Var med Stina, vi satt hemma i hennes källare, pratade, myste och drack cider.
Skulle egentligen inte bli så mycket alls, men eftersom Anna svek oss (bajs på henne <33) så vart det lite hehe iaf. Men det var mys, vi träffades typ vid kl 3 på dagen, var på staden i någon timme, lagade mat vid kl 6 och satte och i källaren kl halv 7 typ. Sen satt vi där i några timmar innan det blev dags för en prommis ;)
Annat som hände var en snörullning för att bli pigga och en liten tupplur på källargolvet innan vi gick och la oss där vid halv 6 på morgonen.
Det var asfint iaf. <33
Stinabejb <33

Lördag
Dagen började hos Stina, gjorde inte så mycket, åt lite frukost innan jag for hem.
Satt hemma ett tag innan Ante kom och hämtade med mig hem till honom.
Vi hade en mysig kväll (som vanligt :] ) Fast jag var som lite trött efter fredag så jag började smygsova lite då och då under hela kvällen. Hehehe.
Men det var fint, jag älskar honom.

Just nu sitter hjag här med kramp i magen och hoppas att min familja ska sega sig hem så att vi inte hinner på gympan. För jag har verkligen ingen ork eller lust, men ska dom dit så måste jag.
Fy fan, jag måste verkligen ta tag i det här med träning.

Nu ska jag väl hitta på något annat. Typ lägga mig och sova eller något, då kanske jag inte blir medtvingad xD

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

ÄLSKAR DIG GUMMAN

2008-02-10 @ 20:48:12
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0