036.

Står på skolan och tråkar, har haft kommunuppsats och blev klar först av alla som satt i aulan, så då hade jag som inget att göra efteråt.
Står med Jens nu, men hoppas endå att Adam ska bli klar snart, jag har lättare att prata med honom xD

Igår var endå ganska fint.
Eller, en helt vanlig skoldag, men skolkade matten och satt och pratade med Sötsimon istället, har saknat honom massor <33
Så det var jättemysigt även om det inte blev så värst länge.

Idag ska jag nog inte göra sådär mycket, ska nog bara hem och göra inget, känner att det är det enda jag har ork till endå så. Måste försöka få tag på Isa ikväll, höra om hur det blir imorgon, hoppas att det blir av bara, det var så jävla längesen vi umgicks.

Nu har jag nog skrivit klart för den här gången tror jag, kommer kanske mer ikväll om jag inte somnar av utmattning direkt jag kommer hem xD
Btw, tror ni att jag gick och la mig igår då jag sa att jag skulle? Nae då, jag var vaken ganksa så jättelänge efteråt, jag är så duktig. Eller not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0