037.

Sitter just nu på datakunskapen, är klar med allt helvete, men kan inte gå hem eftersom Aom ska med, och hon är inte klar så jag får sitta och vänta här tills vi slutar iaf.
Aja, hon är söt så det gör inte så jävla mycket.
Vi ska fara och gympa, med peppen infinner sig inte på grund av att min mage är så jävelskap som den är, bajs!
Men, men. Jag känner mig tjock så det är bara att fara iväg faktiskt.
Ska se om jag pallar fara och träna typ på fredag kanske.

Jag har ju endå inget bättre för mig... Fan också :(
Jävla tönt, har inga vänner, så då tränar jag på en fredag, då borde jag egentligen göra mig klar att festa eller något. Men är man mobbad så är man :P  Jag hoppas fan på magsjuka så behöver jag itne känna mig så bortglömd och mobbad, jag menar då har jag ju en anledning att sitta hemma, fast det är helg xD

Aja, nu ska jag väl försöka fixa något, känner att det är påväg att bli svamligt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0