038. - Isa <33

Idag var nog den bästa alla hjärtans dag hittills.
Kanske för att jag tycker att det bara är en kommersiell och tråkig dag.
Men idag "firades" den iaf med att fika med Isagullebejb på waynes. <33
Vi satt typ i 3 och en halv timme och bara pratade, det var asfint. Jag har som saknat henne massor.
För vi hade så jävulskt roligt då vi var bästa, men vi får nog roligt nu med om vi bara börjar umgås ;)
Iaf, så hoppas jag att hon inte ska till Luleå i helgen, för jag vill umgås :) :*
Ville lägga upp en bild på hon och jag, men jag har typ ingen. Bajs :(
Haha, samurajer och ninjas!


Vet inte riktigt vad jag ska skriva annars, för det har varit en ganska tråkig dag fram tills Isa.
Skolfan som vanligt, och jag börjar inte bli friskare precis. Men, men. Det är bara att stå ut.
Jag är inte pepp alls på att gå dit imorgon, men det ordnar sig, jag måste ju så.
Sen är det utvecklingssamtal, men jag är inte så orolig.
Det blir nog bara det vanliga, långtråkiga pratet xD

Aja, nu blir det väl film eller något.
Vi får se. Men jaja, kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0