039.

Hatar att försöka göra bloggdesign på skolan, det funkar ju aldrig.
Bajs.
Iaf, jag sitter här och har tråkigt, ska ha utvecklingssamtal kl halv 4. Och slö som jag är så orkar jag inte gå hem xD
Som tur är så är det andra som också ska ha det så jag behver inte sitta själv så himla länge, en halvtimme eller en timme bara. Blä.
Aja, men då får jag väl ringa och störa någon, prata bort ett par minuter eller så.
Annars blir det väl musik eller en dator där inte typ hälften av alla sidor är filtrerade.
Men, men. Det ordnar sig.

Det har inte hänt så mycket idag, bara en helt vanlig skoldag.
Ganska tråkigt, men det funkar.

Nu ska jag försöka hitta något annat att leka med, men förmodligen så kommer det väl ett till inlägg innan dagen är slut.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0