041.

Sitter och har fucking datakunskap nu.
Aja,. det är inte så svårt, men tråkigt. Speciellt om man redan är klar med allt.

Helgen blev lite mer händelserik än vad jag trodde den skulle bli^^ så här kommer en sammanfattning:

Fredag
Ante ringde, så jag for hem till hans mamma där vi var barnvakter åt hans supersöta småsyskon.
Sov över där så jag var hemma först vid kl 2 på lördag.
Myskväll iaf.

Lördag
Anna kom över så vi lagade middag. Omelett med svampstuvning, och till det hasselbackspotatis.
Sen lagade vi efterätt, kladdkaka^^ Är någon förvånad?
På kvällen for vi till Stina, hon var med några andra flickor som mina småbrudar känner.
Aja, stannade bara i en timme iaf, sen fick jag skjuts hem av Annas pappa.

Söndag
Jag och Ante gick på bio för pengarna vi fick för att vi var barnvakter, vi såg Arn.
Jag var väl inte så överdrivet pepp, men det var för att se den som vi fick pengarna xD
iaf så var den bättre än vad jag hade trott. Somnade inte åtminstone.
Sen så for jag hem och åt lite middag innan jag for på gympan.

Det var väl min helg ungefär.
Den var väldans trevlig, och jag kände mig inte det minsta mobbad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0