042.

Tiden läker inga sår och det som inte dödar stärker inte heller
och så länge man landar på sina fötter klarar man sig inte
och det finns inga kläder som tål det dåliga väder du och jag haft så länge nu
och det känns som om jag har ett litet privat djävla moln över mig som följer mig
vart jag än går.
Och jag älskar dig men fan vad vi håller på.


Skulle skriva det här inlägget igår, men såklart så dampade allt sönder så det gick inte.
Därför var det stilla på bloggen igår, men eftersom jag inte skriver något som ens är nästan intressant så är det nog ingen alls som bryr sig.

Vi smyger omkring på tå, livrädda för att störa och vi har tappat våra ord och när
vi väl hittar dom blir dom bara kantiga och fel
och all skit som kommer ur min mun jag menar det inte men jag måste väl ändå
mena nåt?


iaf, idag ska jag fösrt umgås med Aom ett par timmar innan vi far och tränar, efteråt ska jag bara ta det lugnt och vila.
Imorgon ska jag umgås med Salla <3,  kanske Tina ochså, men det vet jag inget om.
Men det blir trevligt i varje fall.

Snart blir det att ha dataprov, men det verkar inte så svårt så jag är inte så nervös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0