045.

Jag var då alltså i Sthlm med moder, syster och farmoder i helgen, det var trevligt.
Men som vanligt så var det mindre bra för plånboken xD
Handlade för typ 2500 kr, men så kan det gå.
Det var roligt i varje fall, vi hade trevligt. Vi shoppade och möste på.
På fredagen var vi ju och såg Maria Möller också, hon var faktiskt duktig. Inte lika rolig som jag hade hoppats på, men duktig var hon iaf.
Jag köpte ett par jeans, en jacka, en tröja, en kjol, ett par strumpbyxor och ett par öronmuffar.
De var fina och jag är asnöjd.
Det är asfusk, för i sthlm kunde jag gå utan jacka och allt hade börjat bli grönt.
Sen kommer man hem hit och det är bara snö överallt. Då blir man ju bara ledsen ju.
Men jag är trött som fan.. He he he.

image15
Jag vill också ha grönt...!


Just nu sitter jag hos Stina <3 och passar på att blogga medans hon är och äter.
Fick för mig för typ en halvtimma sen att jag ville hit, så nu är jag här.
Fick visa upp mina nya kläder och så :)

Imorgon ska jag äntligen få fara och fixa min dumma rygg, det känns bra.
Men jag missar datakunskapen, lite mindre bra eftersom vi ska börja på ett nytt program, men aja.
Det ordnar sig.
Sen så blire ju skola i en vecka. Bajs. Men jag ska nog klara det.
Det är ju lov sen så :D

Här är då jag, med min nya jacka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0