047.

Har haft engelskaprov idag, hade inte pluggat något alls.
Men som tur var så var det typ det enklaste provet som jag har haft.
Tänk er några övningar (ni vet, ringa in rätt ord, sätt in rätt form av ordet i meningen m.m) som är ihopsatta till ett häfte.
Jag blev klar efter halva lektionen.
Aja, jag är glad att det är över iaf.

NK lektionen idag var inte lika hemsk som den brukar vara, för alla var så flummiga.
I början var jag uppe på socker, men det sjönk så på slutet ville jag bara sova.
Jag vill hem och lägga mig i ett hörn och gråta. Ungefär så är mitt hunör just nu.
Fy fan för mens.

Men nu har jag mattepiss om typ 3 min.
Så jag måste gå.
Sen har jag genrep med teatern.
Efter det ska jag hem och bara ligga.
Tack och lov att den här dagen är slut snart, jag orkar seriöst inget mer.
Hjälp...

Kommentarer
Postat av: johanna

vad är dina åsikter på mitt senaste inlägg ?

2008-02-26 @ 15:30:40
URL: http://www.jolita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0