002.

Idag har min fader varit väldigt snäll och köpt en ny tv till mig, men tyvärr kan vi inte fixa och sätta upp den förrän imorgon eller onsdag, bajs. Men det ordnar sig.
Längtar tills jag kan börja se på film där istället för på datorn, då kanske jag blir av med lite ryggproblem iaf.

Förhoppningsvis så blir det 19års ferre för Salla på fredag, men vi får se.
Annars blir det något annat fint, men jag var som sugen på att supa ;)
Så på torsdag ska jag gå och handla present åt henne, om det inte är för dyrt så har jag redan bestämt vad.
Egentligen borde jag spara pengar till sthlmsresan i februari istället för att supa, men men. Det får gå som det går. Sötbejben fyller ju bara 19 en gång.

Lördag ska jag och mysanna umgås igen, bara ta en lugn kväll, alltså prata, mysa och se på film.
Det blir jättefint, hon är fortfarande en av de vänner som betyder mest för mig.

Åh, känner mig lite ego då jag sitter här och fotar mig själv, men vad gör man inte om man har tråkigt xD
Önskar bara att jag vore lika snygg som i somras, får försöka skärpa mig litegrann, och inte vara så jävla slö.
För jag vill ju känna mig snygg, inte bara bekväm.
Aja, jag får försöka ta tag i det där lite senare. Just nu är det så mycket som ska göras.

Nu måste jag verkligen försöka fixa klart Stinas julklapp, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0